Mówiąc podkłady kolejowe, mamy na myśli poprzeczne do biegu torów belki, które dzięki specjalnym mocowaniom są przytwierdzane do szyn. Od kiedy pojawiły się pierwsze pociągi, pokłady kolejowe były wykonywane z drewna. Niewątpliwą zaletą tego typu rozwiązań stanowił brak przewodnictwa prądu i doskonałe tłumienie drgań. W związku z tym drewnianych podkładów kolejowych zaczęto używać między innymi na obiektach inżynierskich (jak mosty, wiadukty), na łukach (o promieniu poniżej 250 metrów) i pochyleniach. Nowoczesna technologia zaczęła wprowadzać coraz nowsze rozwiązania w kolei i w wielu przypadkach podkłady kolejowe znalazły nowe zastosowanie w ogrodzie. Niezwykle efektownie prezentują się na tarasach, dodając nieco tajemniczości i oryginalnego wyglądu. Podkład kolejowy w ogrodzie to nietuzinkowy sposób na zastąpienie tradycyjnej deski tarasowej. Powierzchnie wyłożone podkładami kolejowymi w ogrodzie doskonale się prezentują i wykazują wyjątkową wytrzymałość. Mogą pokrywać nie tylko tarasy, ale też ścieżki ogrodowe czy altanki.
Produkujemy pokłady kolejowe dębowe oraz bukowe typu IIB o przekroju 150 x 240mm i długości 2600mm, podrozjazdnice oraz mostownice, które w dalszym ciągu ze względu na swoją wytrzymałość są powszechnie stosowane na wielu kluczowych odcinkach tras kolejowych. Wykonujemy również kantówkę na wymiar z drewna twardego i sosny, bruk dębowy oraz pale korowane.